Na początku lutego w Czechach odbyło się trzydniowe szkolenie, na którym nowi serwisanci, jak i ci z którymi współpracujemy od lat, odświeżyli i podnieśli swoje umiejętności w zakresie znajomości obsługi i serwisu maszyn marki Pronar.

W szkoleniu uczestniczyło ponad 40 serwisantów naszego dilera z Czech oraz podległych mu subdilerów. W zakres szkolenia weszło m.in.:

  • Przedstawienie oferty w zakresie nowości produktowych
  • Informacje dotyczące poprawnego montażu części wyposażenia opcjonalnego
  • Szczegółowe omówienie budowy maszyn i zasady ich pracy
  • Procedura Pierwszego Uruchomienia maszyn
  • Szczegółowe omówienie zasad regulacji parametrów pracy maszyn
  • Omówienie diagnostyki awarii, opis spotykanych awarii, metodyka postępowania podczas awarii
  • Informacje dotyczące serwisu i konserwacji maszyn
  • Zagadnienia związane z przeglądem technicznym i gwarancją

Innowacje techniczne jak i zastosowanie najefektywniejszych procesów produkcyjnych zostało zauważone i dość wysoko ocenione przez naszych kolegów zza południowej granicy. Przedstawiciele serwisu fabrycznego odpowiedzieli na szereg pytań związanych min. z metodami regulacji naszych maszyn oraz możliwością zastosowania naszego sprzętu w danej gałęzi gospodarki. Duże zaangażowanie, chęć poszerzenia swojej wiedzy na temat produktów Pronar oraz niejednokrotnie bardzo trudne i szczegółowe pytania ze strony słuchaczy świadczą, o wysokim poziomie świadczonych usług serwisowych, co bezpośrednio wpływa na silną pozycję marki na rynku czeskim.

Na koniec wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymali dyplomy serwisanta marki PRONAR.

Szkolenie-Czechy-dyplom2Zapraszamy do fotogalerii: