Technika rolnicza

Przyczepa PRONAR T669
Przyczepa PRONAR T669
Przyczepa PRONAR T669 skorupowa jest przeznaczona do pracy w ciężkich warunkach. Jednolita, szczelna i solidna konstrukcja skrzyni ładunkowej pozwoli na transport nawet drobnego ziarna bez konieczności stosowania dodatkowych uszczelnień.
Wóz przeładowczy PRONAR T743
Wóz przeładowczy PRONAR T743
Wóz przeładowczy PRONAR T743 jest wydajny, ekonomiczny i wytrzymały, oszczędzi czas i pieniądze. Niezbędny nie tylko w gospodarstwach nastawionych na produkcję zboża.
Przyczepa PRONAR T400
Przyczepa PRONAR T400
Przyczepa PRONAR T400 to przyczepa objętościowa służąca do przewozu biomasy. Nadwozie przyczepy zbudowane jest ze skręcanej konstrukcji ramowej
Przyczepa PRONAR T900
Przyczepa PRONAR T900
Innowacyjny system wyładunku! Pierwsza polska przyczepa PRONAR T900, która pozwala na rozładunek towarów poprzez ich przesuwanie ścianą przednią skrzyni ładunkowej.
Przyczepa PRONAR T024R
Przyczepa PRONAR T024R
Przyczepa do transportu bel PRONAR T024R to solidny centralnoosiowy pojazd, w którym zastosowano innowacyjne rozwiązanie w postaci bardzo szerokich gąsienic, zamiast typowych kół ogumionych.
Wozy asenizacyjne serii T
Wozy asenizacyjne serii T
Wozy asenizacyjne PRONAR T314/T315/T316 to wyjątkowo trwała konstrukcja, wysoka odporność na korozję i wielofunkcyjność to tylko niektóre zalety naszych wozów asenizacyjnych.
Przyczepa PRONAR T683P
Przyczepa PRONAR T683P
Przyczepa PRONAR T683P oparta jest na podwoziu przyczepy T683. Oprócz zalet podstawowej przyczepy burtowej typu tandem T683, ściany tej przyczepy wykonane są ze specjalnej wytrzymałej sklejki wodoodpornej, osadzonej w specjalnych aluminiowych profilach.
Przyczepa PRONAR T683H
Przyczepa PRONAR T683H
Przyczepa PRONAR T683H to wersja przyczepy T683 z hydraulicznie unoszoną boczną ścianą bez środkowego słupka, co daje swobodny dostęp do powierzchni ładunkowej.
Przyczepa PRONAR T683U
Przyczepa PRONAR T683U
Przyczepa PRONAR T683U NOWOŚĆ!!! Zastosowane w przyczepie PRONAR T683U wymienne uszczelki z mikrogumy, naniesione na górną ramę, po bokach i z tyłu sprawiają, że doskonale nadaje się do przewozu ładunków sypkich o małej granulacji, takich jak np. rzepak.