Jako jeden z największych, europejskich producentów maszyn komunalnych, recyklingowych, rolniczych, a także felg do maszyn wolnobieżnych, oraz jako pionier pod względem wprowadzania w wielu branżach nowoczesnych technologii produkcji wiemy, jak ważna i istotna jest najwyższa jakość obsługi klienta. Dlatego też, bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu, firma Pronar podjęła decyzję o rozszerzeniu działalności Serwisu Fabrycznego Pronar.

Na taką jakość czekali wszyscy nasi klienci. Profesjonalizm i indywidualne podejście do nabywcy, idące w parze z troską, odpowiedzialnością oraz budowaniem relacji (nie tylko biznesowych) są przyszłością w tak istotnym segmencie działalności, jakim jest obsługa klienta. Nowatorski projekt Serwisu Fabrycznego w kraju  ruszył od 01.10.2023. Marka Pronar od zawsze wspierała i nadal wspiera rolników oraz specjalistów tej branży podczas podróży przez świat agrotechniki. Zwłaszcza w dzisiejszych, nieustannie zmieniających się czasach, firma nie tylko podąża za światowymi trendami, ale także sama je wyznacza. Wdrożony w życie program Serwisu Fabrycznego Pronar jest skierowany nie tylko do rolników, ale także do przedstawicieli branży komunalnej jak i kontynuacji serwisowania maszyn recyklingowych ).

Marka Pronar przejęła w całym kraju obsługę serwisową maszyn zielonkowych, komunalnych oraz rolniczych. To znacznie więcej niż krok naprzód – jest to wyraz autentycznej troski o każdego klienta. Wieloletnia tradycja i nieustanny rozwój marki to klucz, dzięki któremu Pronar zdobył zaufanie setek tysięcy klientów – zarówno w Polsce, jak i w ponad 80 krajach na całym świecie. Decyzja o bezpośrednim zaangażowaniu w serwis swoich produktów otwiera nowe drzwi do profesjonalnej obsługi posprzedażowej nad każdym naszym klientem. Rzecz jasna – nie jest to wyłącznie kwestia naprawy czy dostarczania oryginalnych części zamiennych. To przede wszystkim potrzeba stworzenia autentycznego partnerstwa biznesowego, w którym to właśnie nasz klient staje się częścią wielkiej rodziny marki Pronar.

Jako lider w branży, gwarantujemy usługi serwisowe wszystkim swoim klientom. Rozbudowany, ogólnopolski Serwis Fabryczny zapewnia najwyższą jakość obsługi dzięki swojemu indywidualnemu podejściu, rozpoczynającemu się już od pierwszego kontaktu. U nas nie ma anonimowych pytań i odpowiedzi – znamy naszych klientów i ich potrzeby, dlatego też zawsze znajdujemy unikatowe rozwiązania problemów, co w dzisiejszym świecie jest niebywałą wartością. Teraz absolutnie każdy będzie mógł liczyć na fachowe doradztwo i wskazówki serwisantów, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą z klientami poprzez organizację szkoleń stanowiących pomost między teorią a praktyką. Wyłącznie oryginalne części zamienne, współpraca z inżynierami Wydziału Wdrożeń, ekspertami z Centrum Badawczo-Rozwojowego, a także ze specjalistami z Działu Wsparcia Technicznego – to tylko wybrane elementy sprawiające, że użytkowanie maszyn Pronaru staje się bezawaryjne.

Fabryczny Serwis Pronar to ponad kilkudziesięciu doświadczonych fachowców posiadających szeroką wiedzę na temat budowy i działania maszyn, co umożliwia skuteczne rozwiązywanie problemów na każdym etapie. W skład naszego serwisu wchodzą: sekcja w Narwi oraz dwa mobilne punkty: w Pile (woj. wielkopolskie) oraz w Gliwicach (woj. śląskie), które dotychczas działały wyłącznie lokalnie. Wśród funkcjonujących w Polsce serwisów fabrycznych są one zaliczane do najszybciej reagujących na zgłoszenia klientów. Ponadto, naszą dumą są: ogromna flota nowoczesnych samochodów serwisowych, wyposażonych w specjalistyczne narzędzia oraz zaawansowaną aparaturę diagnostyczną, a także flota i infrastruktura lotnicza. Dzięki tak unikatowemu wyposażeniu jesteśmy w stanie dotrzeć w każdy zakątek Polski i błyskawicznie odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów niezależnie od lokalizacji oraz maksymalnie skrócić czas przestoju maszyn.

Serwis Fabryczny Pronar stał się miejscem, które przede wszystkim troszczy się o potrzeby naszych klientów, pomagając im osiągać zamierzone cele. Kontakt z naszym Serwisem oznacza wsparcie oraz pomoc na każdym etapie drogi do sukcesu. Jesteśmy świadomi tego, że kontakt z innowacyjną firmą, która wspiera klienta w każdej sytuacji, jest wzorem na stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników oraz budowanie pewności u naszych klientów.

Nasi klienci mogą wspólnie z nami wkroczyć w przyszłość, w której to opieka serwisowa nie jest wyłącznie obietnicą, ale codziennością oraz rzeczywistością.