Reklamacje
Jesteśmy odpowiedzialni za przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, w sposób sprawny i rzetelny. We współpracy z innymi działami ustalamy przyczynę powstania reklamacji i na podstawie ich opinii, jak również przestrzegając zapisów prawnych odnośnie gwarancji, podejmujemy szybką oraz właściwą decyzję. Jako Specjaliści ds. reklamacji jesteśmy podzieleni na obszary działania – kraje / Dealerów
WAŻNE
Jednostka odpowiedzialna
Dział reklamacji koordynuje rozpatrywanie wniosków reklamacyjnych w PRONAR.
Wnioski reklamacyjne z wypełnionym protokołem reklamacyjnym, proszę kierować na adres e-mail: reklamacje@pronar.pl.
Tryb odwoławczy
Wnioski odwoławcze od reklamacji są przyjmowane w Dziale Obsługi Posprzedażowej (17-210 Narew, ul. Mickiewicza 101A, e-mail: dop@pronar.pl). Reklamujący niezadowolony ze sposobu rozpatrzenia reklamacji może odwołać się od decyzji w ciągu 7 dni od jej otrzymania.
W jakiej formie można wnosić skargi i wnioski
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, lub za pomocą poczty elektronicznej.
Co powinna zawierać skarga lub wniosek
Skargi i wnioski powinny zawierać imię i nazwisko (nazwę firmy) oraz adres skarżącego (wnioskodawcy), nr. faktury , typ maszyny/nazwa części , nr. seryjny maszyny (VIN) /nr. części (nr. katalogowy) , szczegółowy opis usterki oraz szczegółową dokumentację fotograficzną (wideo) . W przypadku gdy skargi i wnioski nie zawierają ww. danych, pozostawia się je bez rozpoznania.
KONTAKT – POLSKA
e-mail: reklamacje@pronar.pl
Kontakt Reklamacje
- 17-210 Narew, ul. Mickiewicza 101A
- PL 85 6827 327, 85 6854542, 85 6827 301
- EN 85 6827 370, 85 68-27-326
- DE 85 6854542
- RU 85 6827 381