Wsparcie Techniczne

Dział Wparcia Technicznego (DWT)

Udzielamy kompleksowych odpowiedzi na zapytania techniczne w możliwie najkrótszym czasie. Obsługujemy partnerów biznesowych (dealerów) PRONAR oraz klientów, którzy dokonali zakupu sprzętu bezpośrednio w PRONAR, lub w naszych Fabrycznych Punktach Sprzedaży (FPS) w zakresie maszyn komunalnych i recyklingowych.

Wspólnie z działem Serwisu prowadzimy również szkolenia dla naszych partnerów biznesowych, bazując na doświadczeniu, oraz wiedzy technicznej specjalistów i inżynierów firmy.

We współpracy z działami PRONAR (wdrożenia, handel, serwis, reklamacje, dział części zamiennych, kontrola jakości czy logistyka), stawiamy najtrafniejsze diagnozy, oraz tworzymy bazy informacji technicznej.

KONTAKT – Recycling, ciągniki i maszyny komunalne
e-mail: support@pronar.pl
Specjaliści ds. Wsparcia Technicznego
Tel.: (+48) 85 682 7114 wew. 114 pl en ru
Tel.: (+48) 85 682 7155 wew. 155 pl
Tel.: (+48) 85 682 7235 wew. 235 pl de
Tel.: (+48) 85 685 4545 wew. 845 pl en
Tel.: (+48) 85 685 4558 wew. 858 pl ru
Tel.: (+48) 85 685 4559 wew. 859 pl en