Wsparcie Techniczne
Dział Wparcia Technicznego (DWT)
Udzielamy kompleksowych odpowiedzi na zapytania techniczne w możliwie najkrótszym czasie. Obsługujemy partnerów biznesowych (dealerów) PRONAR oraz klientów, którzy dokonali zakupu sprzętu bezpośrednio w PRONAR, lub w naszych Fabrycznych Punktach Sprzedaży (FPS) w zakresie maszyn komunalnych i recyklingowych.
Wspólnie z działem Serwisu prowadzimy również szkolenia dla naszych partnerów biznesowych, bazując na doświadczeniu, oraz wiedzy technicznej specjalistów i inżynierów firmy.
We współpracy z działami PRONAR (wdrożenia, handel, serwis, reklamacje, dział części zamiennych, kontrola jakości czy logistyka), stawiamy najtrafniejsze diagnozy, oraz tworzymy bazy informacji technicznej.
KONTAKT – Recycling, ciągniki i maszyny komunalne
e-mail: support@pronar.pl
Specjaliści ds. Wsparcia Technicznego
Tel.: (+48) 85 682 7114 wew. 114
Tel.: (+48) 85 682 7155 wew. 155
Tel.: (+48) 85 682 7235 wew. 235
Tel.: (+48) 85 685 4545 wew. 845
Tel.: (+48) 85 685 4558 wew. 858
Tel.: (+48) 85 685 4559 wew. 859
Kontakt recycling, ciągniki i maszyny komunalne
- 17-210 Narew, ul. Mickiewicza 101A
- PL 85 682 7114; 85 682 7155; 85 682 7235; 85 682 7558; 85 685 4559
- EN 85 682 7114; 85 685 4559
- DE 85 682 7235
- RU 85 682 7114; 85 682 7558
- support@pronar.pl