Obsługa Posprzedażowa
Dział Obsługi Posprzedażowej (DOP) powstał z myślą o profesjonalnej obsłudze posprzedażowej klientów PRONAR. Dobrze zorganizowana i przyjazna klientowi komórka pozwala na szybką reakcję i pomoc w zakresie serwisu, reklamacji i doboru z szerokiej oferty części zamiennych.
Ciągłe doskonalenie, oraz system bazujący na kompleksowych bazach danych, aktualizowanych przy każdym kontakcie z klientem, pozwala na sprawne podejmowanie decyzji w jak najkrótszym czasie.
Filary Działu Obsługi Posprzedażowej:
Serwis – serwis_recykling@pronar.pl; serwis_agro@pronar.pl
- Diagnostyka
- Fachowe doradztwo
- Profesjonalna naprawa
- Szkolenia z zakresu serwisowania i użytkowania maszyn
Części zamienne – sklep@pronar.pl; czesci@pronar.pl
- Sprzedaż części i materiałów eksploatacyjnych
- Pomoc techniczna i logistyczna
Wsparcie techniczne – support@pronar.pl
- Fachowe doradztwo techniczne dealerów (recycling / ciągniki / maszyny komunalne / maszyny agro)
- Szkolenia z zakresu serwisowania maszyn
Reklamacje – reklamacje@pronar.pl
- Przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych
Podziel się swoją opinią!
Państwa zdanie jest dla nas bardzo ważne. W związku z tym jeśli mają Państwo jakiekolwiek uwagi w zakresie działania obsługi posprzedażowej, lub chcą Państwo podzielić się swoimi spostrzeżeniami, proszę o przesłanie ich elektronicznie na adres mailowy: dop@pronar.pl
Ważne!
Każda opinia, skarga lub wniosek skierowane do Działu Obsługi Posprzedażowej PRONAR powinny zawierać imię i nazwisko wnoszącego oraz adres.
W przypadku braku tych danych opinia, skarga lub wniosek pozostawione zostaną bez rozpoznania.
Kontakt Sekretariat
- 17-210 Narew, ul. Mickiewicza 101A
- 85 68 54 543
- dop@pronar.pl