Obsługa Posprzedażowa

Dział Obsługi Posprzedażowej (DOP) powstał z myślą o profesjonalnej obsłudze  posprzedażowej klientów PRONAR. Dobrze zorganizowana i przyjazna klientowi komórka pozwala na szybką reakcję i pomoc w zakresie serwisu, reklamacji i doboru z szerokiej oferty części zamiennych.

Ciągłe doskonalenie, oraz system bazujący na kompleksowych bazach danych, aktualizowanych przy każdym kontakcie z klientem, pozwala na sprawne podejmowanie decyzji  w jak najkrótszym czasie.

Filary Działu Obsługi Posprzedażowej:

Serwis –  serwis_recykling@pronar.pl; serwis_agro@pronar.pl

  • Diagnostyka
  • Fachowe doradztwo
  • Profesjonalna naprawa
  • Szkolenia z zakresu serwisowania i użytkowania maszyn

Części zamienne sklep@pronar.pl; czesci@pronar.pl

  • Sprzedaż części i materiałów eksploatacyjnych
  • Pomoc techniczna i logistyczna

Wsparcie techniczne support@pronar.pl

  • Fachowe doradztwo techniczne dealerów (recycling / ciągniki / maszyny komunalne / maszyny agro)
  • Szkolenia z zakresu serwisowania maszyn

Reklamacjereklamacje@pronar.pl

  • Przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych

Podziel się swoją opinią!

Państwa zdanie jest dla nas bardzo ważne.  W związku z tym jeśli mają Państwo jakiekolwiek uwagi w zakresie działania obsługi posprzedażowej, lub chcą Państwo podzielić się swoimi spostrzeżeniami, proszę o przesłanie ich elektronicznie na adres mailowy: dop@pronar.pl

Ważne!

Każda opinia, skarga lub wniosek skierowane do Działu Obsługi Posprzedażowej PRONAR powinny zawierać imię i nazwisko wnoszącego oraz adres.
W przypadku braku tych danych opinia, skarga lub wniosek pozostawione zostaną bez rozpoznania.