Szeroka oferta maszyn rolniczych, komunalnych i recyklingowych to ogromny atut Pronaru. Kierownictwo firmy zdaje sobie doskonale sprawę, że ważna jest nie tylko wysoka jakość obsługi przed i w trakcie sprzedaży, ale także wsparcie po zakupie. Dlatego Pronar przykłada dużą wagę do sprawnie działającego i doskonale wyposażonego Działu Serwisu PRONAR.

Nieplanowana przerwa w pracy maszyny spowodowana jej awarią to najgorszy scenariusz. W takiej chwili doceniany jest sprawny serwis, który szybko usunie usterkę. Usługi takie świadczy Dział Serwisu Pronaru. Jego sprawne działanie wynika z wysokich kwalifikacji serwisantów, szerokiego asortymentu części zamiennych (kilka magazynów), prostego systemu zgłoszeń awarii, a także z wysokiego poziomu obsługi logistycznej.

W uzasadnionych przypadkach, aby jak najszybciej dotrzeć na miejsce awarii, specjaliści Serwisu Fabrycznego korzystają z floty powietrznej firmy – samolotów oraz śmigłowców. Pozwala to szybko naprawić maszynę oraz maksymalnie skrócić czas jej przestoju. Zespól serwisowy jest wysyłany z Narwi, z lotniska znajdującego się przy głównej siedzibie Pronaru.

Z Serwisu Fabrycznego PRONAR, który dba o prawidłowe działanie m.in. maszyn rolniczych, komunalnych i recyklingowych, warto korzystać nie tylko w czasie 24-miesięcznej gwarancji, ale także po jej zakończeniu. W okresie pogwarancyjnym jest to szczególnie rekomendowane ze względu na pewność stosowania oryginalnych części zamiennych najwyższej jakości. Specjalnie przeszkoleni pracownicy Pronaru sprawnie i szybko przywracają sprawność sprzętu.